2008. február 27., szerda

Sör és #196068

Megkésve bár de törve nem itt a beszámoló az SV Sör kódnevű találkozóról.
A nem fórumozók kedvéért: ez egy nyílt összeröffenés volt ahol mindenkit szívesen láttunk és beszélgettünk jónéhány dologról a Solarahn innen és túl.

Elég nehéz konkrétumokat írni - olyan ez mintha le kéne írnod mi történt a péntek esti sörözésen -, de azért megpróbálom összefoglalni.

Történelemóra: Beletúrtunk a Solarah fejlesztésének kezdeti szakaszaiból fennmaradt emlékek közé. Régi screenshotok, tervek és mesék a kezdetekben meglévő Erion projectről egy jóadag önszidással megtoldva amiért nem vittem el - talán majd legközelebb.

Mozidélután: Azraelnek köszönhetően egy eddig meg nem jelent helyszínt sikerült bejárnunk valamint jól megnéztük annak evolúcióját is.
Genion látkép (render)

Teszt:
Némi repkedés a faluban amit Nuke kommentárja már már szerepjátékos élményig emelt. Hiába no, a semmivel is lehet játszani csak némi fantázia kell hozzá. Ennek kapcsán jelent meg launchpaden a #196068 jelzésű bug, ami így az első játékosok által megtalált hiba is lett. (Plíz kommenteljétek be, hogy ki találta meg, nekem nem teljesen tiszta ez a hátam mögött zajló akció.)


Már sok helyen írtam ezért most csak megemlítem, hogy remekül éreztem magam és, hogy sajnálom amiért végül ilyen kevesen lettünk. A résztvevők alacsony száma viszont nem szegte kedvünket így örömmel jelentem, hogy szeptember végén újra várunk titeket az SV Vodka kódnév alatt megrendezésre kerülő találkozón.

És akkor át is adnám a szót nektek, nyugodtan lehet mesélni, örömködni, sírni, lelkesedni, lelohadni és videót követelni kommentekben.

Blogged with Flock

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Asszem nuke repkedése közben tünt fel mukievilnek, vagy fórdítva, már nem vagyok benne biztos, de a bug igen érdekes volt :D

Névtelen írta...

Na ja, meg akartuk nézni, hogy be lehet-e jutni a házba, először ajtón keresztül, aztán már a falon is ment.
Légiesség (Y) :D

MORPHICTION írta...

Nekem sikerült 1 perc után, aztán már azt se tudtam hol vagyok, jozanul, vagy részegen :D ,a lefürészelt pálmafák között.

@kukac@ írta...

már tényleg sajnálom, hogy nem lehettem ott ):(