2008. február 19., kedd

Global SV konf v8.2 és ami mögötte van

A konf
Vágjunk a közepébe. A találkozón végre sikerült átrugdosni a módosított képzettséglistát az ynev részlegen! Ez jelentős eseménynek számít mert azt jelenti, hogy végre el lehet kezdeni rendesen tesztelni a képzettségrendszert ill. neki lehet állni a képzettségekre épülő egyéb rendszerek (pl harc és mágia) kidolgozásának, véglegesítésének.
Persze ez csak elsőre hangzik jól, ugyanis az örök feketebárány mágia még mint yneves mint rendszerfejlesztői részről ostrom alatt áll. Quest megígérte, hogy készít egy leírást a hatvárosban fellelhető mágianemekről és azok működéséről, amikor ez elkészül a rendszerfejlesztők rögtön rávetik magukat és megpróbáljuk matekkal leírható formába hozni, amit persze az ynevesek megkritizálnak és mi kezdjük előről... A folyamat nem túl effectív de biztosítja, hogy ne szakadjunk el a világtól.

A képzettségek megbeszélésén kívül természetesen fordítottunk némi időt a SO-val való játszadozásra, étkezésre és önmagunk szórakoztatására is. Utóbbi kategóriában éllovas a "Vigi és a seggboncolás" történet amit nem osztok meg veletek, mert ez nem olyan blog.
Mivel Gabo most szerencsésen ideért fényképeztünk is durván, álljon itt pár darab (továbbiak flickr-en).




Árvíztűrő tükörfúrógép
"Sikerült működő állapotba hozni a RakNet+NetworkManager+Serializer hármast a netman repóban. Ez azt jelenti, hogy képesek vagyunk a RakNet segítségével a saját magunk által definiált üzenetet elküldeni a kliensről a szervernek a hálózaton keresztül." -- Kami, solarah dev fórum (2008.02.06.)

Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy túl vagyunk azon a történelminek számító pillanaton is amikor a Solarah első teszt adacsomagja áthasított a neten. Erről sajnos nem készült képernyőkép, de némi vígaszként ide másolom a tesztcsomag tartalmát, íme:
[ header=25421(M/c), msg="Hello NetMan World! árvíztűrő tükörfúrógép <>#&@{};,.-§'"+!%/=()", x=42, f=3.14159, b=1 ]

Animáció
A vizsgaidőszak okozta kiesés után újra visszaültem a kódhoz minek következtében működő formába került az animált kamera valamint át lett szervezve a kliensben néhány dolog. Direkt írtam működő formát és nem készet, mert amíg játszadoztam vele eszembe jutott még pár dolog ami hasznos lehet és idővel be fog kerülni.
A kód ma vagy holnap reggel felkerül launchpadre így ti is játszadozhattok majd vele, de aki lusta összerakni magának az jövő héten meglesheti élőben a Fanyűvőben. (A találkozó után kirakom ide is video formájában.)

Blogged with Flock

Nincsenek megjegyzések: