2007. november 8., csütörtök

Hello World...

...és üdv a blogon.

Az oldal azzal a szándékkal született, hogy rendszeresen informáljalak benneteket a Solarah Online fejlesztésének állásáról. Megpróbálom pontosan közvetíteni, hogy éppen mi is zajlik a színfalak mögött, hogy milyen problémákra keressük a legjobb megoldást vagy éppen mi történt az aktuális Silent Vertigo találkozón.
Ha minden jól megy láthattok majd itt olyan erősen `work in progress` képeket is amiket a hivatalos oldalra természetüknél fogva nem tehetünk ki.

Igéretekből ennyi elég is, essünk hát neki...


ui.: A címet Vigtől vettem kölcsön, remélem nem fog megkövezni érte.

2 megjegyzés:

Augustus írta...

hello!a magam nev�ben k�sz�n�m ezt a blog-ot!csak nemr�g hallottam err�l a fantasztikus nagyszer� v�lalkoz�sr�l!m�r t�z �ve(mondhatni majdnem a megjelen�st�l)magus fan vagyok.Nagyon v�rom a gamet:ez�rt is k�sz�net hogy morzs�kat sz�rsz a fejleszt�sr�l,�s �n csipegetem addig am�g k�sz nem lesz a legnagyszer�bb M.A.G.U.S.kal�cs!k�szi!tov�bbi sok sikert!Augustus

Névtelen írta...

A címet lehet, hogy tőlem nyúltad, de én meg az AC/DC-től. Mindazonáltal szerintem illik a projekthez. ;)