2007. november 28., szerda

Gyors helyzetjelentés

Rohanok ezért csak egy gyors helyzetjelentést kaptok a héten. (Ha lesz időm ígérem írok részletesen is.)
Az animált kamera még mindig nincs teljesen kész, de már jó útón halad. Akartam nektek felrakni egy videót róla, de kerek 1,5 fps sebességgel tudtam csak rögzíteni ezért ez most elmarad. Ahogy rájövök mi volt a probléma ugrik is fel ide.

Launchpaden megjelent egy új blueprint melynek elkészültekor képes lesz a kliens a lightmapek helyes megjelenítésére. A lightmapek kezelését a graf motor természetesen megoldja, viszont a modulizált objektumfelépítés miatt nem tudunk jelenleg minden modulhoz megfelelő lightmapet rendelni. Ezt a problémát oldja majd meg ez a részlet amikor elkészül.
Aki ebből nem sokat értett az nézze meg az alábbi képet és vesse össze az előző postomban találhatóval. (Ezen van lightmap míg az előzőn nincs.) Szerintem jól látható a minőségi különbség. :)


Blendir lightmappel (render)

Blogged with Flock

3 megjegyzés:

kicsy írta...

Aprómegjegyzés: a házakat kell nézni, a talajon az előző post képén is van egy lightmap (ambient occlusion)

Névtelen írta...

Na én vagyok az a joképességü, aki nem vette volna észre ha Kicsy nem mondja mire kell figyelni :D

A'Csi írta...

Szerencse, hogy a kollega figyeli mikor írok hülyeséget és/vagy hagyok ki valami fontosat. :)